Годилівський НВК

http://my-hope.at.ua/Ikonki_Foruma/Elka/15.gif
Вас вітає офіційний сайт Годилівського навчально-виховного комплексу
Меню сайту
<
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Головна » 2017 » Березень » 5 » У КОЛІ МАТЕМАТИКИ, ІНФОРМАТИКИ, ФІЗИКИ
20:36
У КОЛІ МАТЕМАТИКИ, ІНФОРМАТИКИ, ФІЗИКИ

У КОЛІ МАТЕМАТИКИ, ІНФОРМАТИКИ, ФІЗИКИ

Автори:
Мар’янчук Ольга Танасіївна – учитель математики Годилівського НВК; 
Назарак Михайло Степанович – учитель інформатики Годилівського НВК.

В ейфорійному МІФо-полоні впродовж минулого тижня перебували учас-ники навчально-виховного процесу Годилівського НВК Великокучурівської ОТГ.
Саме «МІФо-полоні», адже відбулося воз`єднання трьох могутніх «Китів» -трьох прекрасних наук: Математики, Інформатики, Фізики в рамках предметного тижня «МІФ».
Тиждень розпочався із святкової лінійки «Математика - цариця наук». Учні 7, 9 класів під керівництвом вчителя математики та фізики Гушул Ольги Василівни тонко поєднали велич розуму та витонченість гумору.
Цього ж дня учні початкових класів під керівництвом Васечко Людмили Марківни, Пилипик Надії Василівни, Булезюк Гарафіни Олександрівни, Єричук Ірини Іванівни поринули в «Цікавий світ математики» через призму математичних розмальовок.
Паралельно учнів основної та старшої школи поєднали свій мистецький та науковий стилі, формуючи математичні газети під назвою «Математика в образі художника» (відповідальний Мар’янчук О.Т.).
Впродовж другого дня учні 5-11 класів, логічно міркуюючи, творили свої шедеври, беручи участь в конкурсах:
1) «Логічна мозаїка» (розв’язування логічних задач) (відповідальна Мар’янчук О.Т);
2) «Феєрія кохання» (виготовлення листівок за допомогою графічного редактора Paint) (організатор Назарак М.С.)
В середу п’ятикласники мали можливість показати себе як справжніх знавців інформатики, беручи участь у вікторині «Юні інформатики». Решта учнів школи були залучені до конкурсу «Мізкотренер» (розгадування кросвордів з рубрики «МІФ»).
Особливим видався четвер, адже на базі нашого навчально-виховного комплексу зорганізовано відділом освіти Великокучурівської ОТГ семінар-практикум вчителів математики, інформатики, фізики «Виховний потенціал уроку як джерело формування ціннісних орієнтирів учнів».
Директор Годилівського НВК Настасійчук Людмила Дмитрівна гостинно зустріла учасників семінару, ведучі Ірічук Тарас та Бульбук Наталія вручили хліб та сіль начальнику відділу освіти Мінтенко Гарафіні Георгіївні. Під супроводом милозвучних сопілок, ансамбль «Мальви» презентував «Візитку школи», яку організувала заступник з навчально-виховної роботи Головряк Марта Василівна.
Далі методист відділу освіти Великокучурівської ОТГ Гушул Ольга Василівна оголосила про відкриття семінару та ознайомила всіх присутніх із планом роботи.
Враховуюючи те, що засідання розпочалося о 14:30, а це після того, як кожен педагог провів не менше 5 уроків, учнями 6, 9, 10, 11 класів та вчителем математики Годилівського НВК Мар’янчук О.Т було запропоновано позакласний захід-релаксацію «Рушійна сила – математика», який містив три міні-проекти.
У першому презентовано математичний мюзикл ВІА «High musical school», де в образі молодого вчителя математики виступив учень 11 класу Годилівського НВК Ончуленко Владислав, який передав сюжет уроку з усіма його складностями, виділивши основні складові типового комбінованого уроку, а також технічні моменти, які інколи виникають між молодим педагогом та старшокласниками. А саме: настає мить, коли в класі – повний хаос. Молодий педагог викликає на підмогу класного керівника.
Ніжна, тендітна одинадцятикласниця Лук’ян Жанет (в образі «класної») намагається навести лад на уроці, витративши багато сил, і непритомніє. 
Після побаченого діти вгамовуються і всіляко намагаються «задобрити» педагога – урок досягає найвищої продуктивності. Діти не помічають, як лунає дзвінок, і з небажанням відпускають педагога на перерву. 
Цим дійством ми хотіли підняти настрій педагогам і дати зрозуміти, що після невдач обов’язково приходить УСПІХ, а головне, що обрана ними професія – НАЙКРАЩА. 
Другий міні-проект – гра «Найрозумніший» між командами «Геліос» (11 клас» та «НКВД» (10 клас). 
Нашим бажанням було показати учасникам семінару, як у Годилівському НВК підвищують інтерес учнів до предмета, розвивають аналітичне мислення, довільну увагу, логіку, пам’ять через постійне звернення до набутих знань; виховують в учнів свідому дисципліну, почуття співпереживання та формування в дітей «здорового» суперництва. 
Під час гри команди долали 6 ігор-сходинок:
1) «Презентація команд»;
2) «ЗНО» (для капітанів);
3) «Хто швидше»;
4) «Склади математичні терміни» (з допомогою спецспорядження);
5) «Встанови відповідність між математичними формулами»;
6) «Тема».
Впродовж кожного етапу команди отримували бали, які переводилися в гроші «МІФони» (надійна грошова одиниця, розроблена ТОВ «Континуальний ранг», яка діє на території Годилівського НВК (у буфеті та їдальні).
Це було суттєвою мотивацією учасників гри.
Хочеться відзначити, що спонсором ТОВ «Континуальний ранг» виступила директор НВК Настасійчук Людмила Дмитрівна.
Третім міні-проектом стала музична казка на новий лад «У МІФо-полоні», де троє дівчат Фойчук Катерина, Савчук Аліна, Хомащук Дарина виступили в образі трьох цариць, трьох прекрасних дівиць: Математики, Фізики, Інформатики, які мріяли про принца на білому «Бентлі», із здібностями фізико-математичними та вміннями інформатичними.
Переживши ряд випробувань, їхня мрія здійснилася.
Розв’язка казки ось така: 
Тут гості спритно прибігали,
трьох пар весілля святкували.
Ці пари даремно не гуляли,
Між трьох наук – місток проклали.
Нащадки ним, щоб походжали
Й красу наук цих пізнавали.
Педагогів своїх шанували,
Поклін низький їм дарували
Й тоді життя, як добра казка,
Пропливе яскраво і прекрасно.
Далі всі актори подарували пісню-велич математикам, інформатикам, фізикам та краплину весняного настрою – весняні квіти.
Ось на такій мажорній ноті закінчився позакласний захід «Рушійна сила – математика».
Приємними були для учнів-акторів слова вдячності начальника відділу освіти Великокучурівської ОТГ Гарафіни Георгіївни Мінтенко та голови ОТГ Василя Мірчовича Тодеренчука, які незважаючи на щільний графік роботи, завжди знаходять час і відвідують відкриті заходи в Годилівському НВК.
Згідно з планом роботи далі доповідала Ольга Василівна Гушул – вчитель математики та фізики Годилівського НВК. Вона розкрила сутність критичного мислення та пізнавальної діяльності учнів на уроках математики. Презентувала чимало цікавих, інноваційних уроків, в яких чітко відображенні фактори, які сприяють розвитку критичного мислення та пізнавальної діяльності.
Альона Констянтинівна Томінець – вчитель математики Великокучурівської ЗОШ I-III ступенів – презентувала майстер-клас «Типові помилки, які допускають учні під час розв’язування рівнянь та нерівностей». Нею проведена виразна паралель між правильним і хибним розв’язком. Представлені цікаві трактування розв’язування. Серед типових роз’язувань рівнянь-наслідків та рівносильних перетворень рівнянь при тлумаченні правильності розв’язування вчителем надається перевага розв’язуванню рівнянь із здійсненням рівносильних перетворень. Поданий матеріал є корисним для педагогічної скарбнички кожного вчителя математики. 
«Роль самостійної роботи при підготовці до ЗНО» презентував вчитель математики Великокучурівської ЗОШ I-III ступенів Савчук Оксана Василівна. Вона показала інноваційні засоби навчання, які стимулюють школярів до саморозвитку та самоосвіти, підвищують зацікавленість до предмета. 
Назарак Михайло Степанович – вчитель інформатики Годилівського НВК, – будучи цьогоріч учасником конкурсу «Вчитель року» та отримавши III місце в I етапі, поділився досвідом та враженнями від конкурсу, презентувавши проект «Вчитель року – сходинка до самоствердження та самореалізації». 
З вуст Михайла Степановича пролунали авторські поетичні рядки, які навіяли на учасників семінару ідилію задушевної звершеності. 
На завершення вчитель математики Мар’янчук Ольга Танасіївна запропонувала презентаційний проект «Науково-методичні засади організації роботи з обдарованими дітьми», який містив міні-проекти: «Ефективний педагог», «Обдарована дитина». 
Вона виділила 11 кроків діяльності в межах проекту:
1) пошук обдарованих дітей;
2) визначення напрямків сфер обдарованості дітей;
3) підготовка учителів для роботи з обдарованими дітьми;
4) диференціація учнів на групи;
5) розробка плану проведення роботи з обдарованими дітьми;
6) види програм навчання;
7) спостереження за динамікою досягнень обдарованих учнів на прикладі Годилівського НВК;
8) моніторингове дослідження за 5 років результатів Всеукраїнських учнівських олімпіад з математики, Міжнародного математичного конкурсу «Кенгуру», участь в ТЮМБі, ТЮМі;
9) наукові товариства, предметні тижні, гуртки;
10) самовиховання, саморозвиток, виховні проекти;
11) моральне та матеріальне стимулювання учнів та вчителів.
Логічним завершенням семінару стало обговорення, де активними диску-сійниками були такі педагоги:
- Правіцька Яна Володимирівна – вчитель математики Великокучурівської ЗОШ I-III ступенів;
- Левицька Валентина Іванівна – вчитель Тисовецької ЗОШ І-ІІ ступенів;
- Маковій Людмила Василівна – вчитель математики Великокучурівської ЗОШ I-III ступенів;
- Довгунь Ярослав Андрійович – вчитель фізики, директор школи Снячівської ЗОШ I-III ступенів.
Вони дійшли висновку, що визначення виховних можливостей уроку й пошук шляхів використання знань для надання певного виховного впливу на учнів – це тільки одна, хоча й дуже важлива, сторона справи. Сучасний урок – це єдність навчання, виховання й розвитку.
Виховну мету в урочній діяльності слід насамперед спрямовувати на фор-мування гуманних почуттів дітей, позитивного ставлення до оточуючих людей та навколишньої дійсності. Як зазначав В. О. Сухомлинський, "Людину треба вчити, що вона живе не в пустелі, а серед людей. Кожен твій крок врешті-решт позначається на твоєму ближньому, тому що ідеш ти кудись і з якоюсь метою; кожне твоє слово в душі іншого відгукнеться, але як воно відгукнеться – залежить від тебе. Вже те, що ти дивишся на навколишній світ і бачиш його, таїть в собі добро і зло; усе залежить від того, що і як ти бачиш". 
Вже в сутінках, покидаючи Годилівський НВК, дещо стомлені, але з педнесеним настроєм, педагоги поверталися до своїх рідних домівок з новими ідеями, як творити мудре, добре, вічне, адже кожен усвідомлював, що ми – педагоги – маємо право пишатися і радіти з того, що у вінку слави України є й наші барвисті квіти, що покоління будівничих, пройшовши через горнило школи, здобуває знання й наснагу трудову, йде в життя загартованими, духовно здоровими, інтелектуально розвиненими і відданими нашому народові.

Переглядів: 405 | Додав: goduliv | Рейтинг: 5.0/10
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Пошук

Календар свят і подій
Наше опитування
Який предмет вам найбільше подобається?
Всього відповідей: 691